De eerste dagen in Cape Town! - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Sara Tuin - WaarBenJij.nu De eerste dagen in Cape Town! - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Sara Tuin - WaarBenJij.nu

De eerste dagen in Cape Town!

Blijf op de hoogte en volg Sara

01 Februari 2014 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Het was tijd voor een nieuw avontuur, Nederland begon te vervelen, dus wat doe je dan? Juist, richting Zuid-Afrika!
Na een lange reis eindelijk aangekomen op het vliegtuig, daar ging alles meteen op zn Zuid-Afrikaans, rustig rustig.
Uiteindelijk met de taxi naar het hostel gebracht, waar ik uiteindelijk niet bleef, ik werd met de auto ergens anders heen gebracht, verrassing, daar bleef ik ook niet! Uiteindelijk naar het goede huis gebracht waar iedereen heel open was, meteen gezellig dus! Heel fijn om eindelijk te kunnen douchen, het was namelijk 38 graden, niet heel chill met een lange broek!
's Avonds hadden we een bbq en daarna toch maar op tijd gaan slapen!
Vandaag ging de wekker alweer op tijd want we kregen een walking tour door Cape Town, heel interessant en leuk om te doen! Ook behoorlijk vermoeiend, dus lekker bij het waterfront gaan lunchen!
Er is hier alleen internet in het hostel waar we altijd eten (maar waar ik niet slaap) en geen wifi, maar stiekem is dat ook wel fijn, even rust ;)!

Maandag begin ik met mijn vrijwilligerswerk, werken met gehandicapte kids, ik heb al gehoord dat de hulp hard nodig is dus ik ben heel benieuwd!

Voor nu ga ik snel achter de computer weg, want het is heerlijk weer, dus daar ga ik nog even van genieten!

  • 01 Februari 2014 - 22:19

    Ryan:

    Haha lekker Saar! Klinkt heerlijk. Lekker genieten dus. Benieuwd naar je ervaringen maandag :) have fun!!

  • 02 Februari 2014 - 13:15

    Anouk En Bibs:

    Saaaaaaar! Klinkt nu al goed, zijn benieuwd naar je vrijwilligerswerk verhalen!!!! XXX Anouk en bibs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sara

Actief sinds 11 Feb. 2013
Verslag gelezen: 206
Totaal aantal bezoekers 7076

Voorgaande reizen:

30 Januari 2014 - 02 Mei 2014

Africa!

18 Februari 2013 - 31 Juli 2013

Down under & Thailand

Landen bezocht: