Laatste week werken - Reisverslag uit Table View, Zuid-Afrika van Sara Tuin - WaarBenJij.nu Laatste week werken - Reisverslag uit Table View, Zuid-Afrika van Sara Tuin - WaarBenJij.nu

Laatste week werken

Blijf op de hoogte en volg Sara

09 Maart 2014 | Zuid-Afrika, Table View

Na een week in Nederland weer het vliegtuig gepakt richting Afrika, ik heb Schiphol inmiddels nou wel gezien!
Op het vliegveld in Cape Town wist ik weer dat ik in Afrika was, mijn pick-up was er niet, dus maar een taxi genomen richting Table View. Heel leuk om iedereen weer te zien! Maar het was al 12 uur toen ik thuis kwam, dus snel naar bed want vrijdag stond een wijntour geboekt!
Heerlijk om weer in het warme Afrika te zijn, de wijntour was heel leuk, kaas, goede wijn, braai en chocola, wat wil een mens nog meer?!
Zaterdag ging ik de Cape Point tour doen, een onwijs mooie tocht waar ik onderweg zeehonden, pinguins en baboons (apen) zag, ontzettend gaaf! Hele mooie wandeling gemaakt naar Kaap de goede hoop met prachtige uitzichten!
Zondag was chill-dag, lekker dagje strand dachten we, dat viel even tegen, na 2 minuten leken we allemaal zandmannetjes, dan maar verder chillen bij het zwembad, ontzettend zwaar leven hier! 's Avonds lekker uit eten geweest omdat het tijd was om afscheid te nemen van 3 huisgenootjes.

Maandag moest er weer gewerkt worden, heel leuk om alle kids weer te zien! Voor het eerst luisterden ze een beetje en kon ik daadwerkelijk een beetje les geven, heel leuk om te zien dat ze hun best doen!
Wat ik verder die week heb gedaan ben ik stiekem alweer een beetje kwijt! Veel werken en veel chillen, all-you-can eat sushi!

Vrijdag ben ik naar een Rugby wedstrijd geweest tussen het team van Cape Town, de Stormers, en de Hurricans uit Nieuw-Zeeland. Super gaaf in echt een mega stadion! Van te voren gingen we braaien op een rugbyveld, dat helemaal vol stond met auto's en mensen die aan het braaien waren en biertjes drinken. Na de wedstrijd gingen we verder braaien en wederom biertjes drinken, super leuke avond!

Zaterdag ging ik naar Mzoli's, een braai in een Township. Daar ging het vooral om bier drinken en pasjes maken, dat ging vrij goed aangezien we er rond 12 uur waren en pas rond 4 uur eten kregen! Daarna gingen we naar camps bay waar ik een powernap op het strand kon doen voordat we naar het restaurant van Frikkie mijn huisbaas gingen om verder te drinken, en wat te eten. Toen we terug reden gingen we nog even langs de zandduinen, heel gaaf met de 4X4 rondcrossen.
Zondag zijn we naar the mall geweest, even shoppen, al kan dat niet te veel, anders past het niet in mn backpack!

De afgelopen week stond in het teken van heel hard werken, lange dagen werken op Elundini en Boost. Donderdagavond dacht ik: EINDELIJK WEEKEND! Maar helaas, al sinds donderdagnacht ziek... en natuurlijk begin ik me nu net weer iets beter te voelen zodat ik morgen weer fris en fruitig aan werk kan! Nog 1 weekje werken en dan ga ik naar Cape Town City voor een weekje voordat mijn reis naar Nairobi begint. Onwijs veel zin in!


  • 09 Maart 2014 - 20:03

    Els:

    Hoi Sara, dat is inderdaad een heel zwaar leven! Dat wordt straks wel weer wennen. Dat braaien zul je hier ook wel missen alhoewel we vandaag heerlijk in de tuin hebben gezeten!! Lente op 8 maart!
    Liefs Els

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sara

Actief sinds 11 Feb. 2013
Verslag gelezen: 191
Totaal aantal bezoekers 7073

Voorgaande reizen:

30 Januari 2014 - 02 Mei 2014

Africa!

18 Februari 2013 - 31 Juli 2013

Down under & Thailand

Landen bezocht: