Nog 2 dagen - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Sara Tuin - WaarBenJij.nu Nog 2 dagen - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Sara Tuin - WaarBenJij.nu

Nog 2 dagen

Blijf op de hoogte en volg Sara

16 Februari 2013 | Nederland, Nederland

Nog 2 dagen en dan begint mijn grote avontuur. Voor 5,5 maanden vertrek ik naar de andere kant van de wereld.
De inpakstress is inmiddels wel begonnen, heb ik alle juiste papieren? Vergeet ik geen essentiële dingen? Neem ik niet veel te veel mee?
Maar ach, papieren kan je overal uitprinten, spullen kan je kopen en alles wat ik te veel meeneem, gooi ik gewoon weg. Tenminste, dat is wat ik mezelf telkens vertel.

Ik vind het doodeng, maar heb er ook ontzettend veel zin in.

Tot over 5,5 maanden!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sara

Actief sinds 11 Feb. 2013
Verslag gelezen: 180
Totaal aantal bezoekers 7080

Voorgaande reizen:

30 Januari 2014 - 02 Mei 2014

Africa!

18 Februari 2013 - 31 Juli 2013

Down under & Thailand

Landen bezocht: