De eerste dagen in Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Sara Tuin - WaarBenJij.nu De eerste dagen in Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Sara Tuin - WaarBenJij.nu

De eerste dagen in Sydney

Blijf op de hoogte en volg Sara

22 Februari 2013 | Australië, Sydney

Na het korte verslag van vorige keer, nu toch maar wat uitgebreider!

De reis ging eigenlijk heel goed, weinig vertraging, een luxe dagkamer in Taiwan, en na 2 dagen aangekomen in de prachtige stad Sydney.

Eenmaal aangekomen ben ik met de trein naar het Hostel gegaan, spullen daar neergelegd en met Jessica Sydney in gegaan.
Daar zijn we via the Botanic garden (super mooi park) naar het opera house gelopen. Erg indrukwekkend om die eens in het echt te zien.
Na al dat lopen hadden we enorm zin in een biertje, dus zijn we naar George Street gegaan om naar een kroeg met happy hour te zoeken. Anders betaal je hier namelijk 8 dollar voor een biertje..
Gevonden! Het eerste Australische biertje was een feit!

Gisteren zijn we weer veel wezen lopen, over de harbour bridge en uiteindelijk zijn we gaan chillen in the botanic garden, prachtig!
's avonds lekker wezen eten en toen naar bed.

Vandaag hebben we rustig aangedaan, lekker koffie gedronken, in het park geluncht, biertje bij Darling Harbour gedaan en nu even helemaal niks meer! Morgen weer een dag..

Ik had verwacht hier de eerste dagen heel veel heimwee te hebben, maar tot nu toe valt dat gelukkig reuze mee! Ik denk dat ik wel kan wennen aan het rustige, relaxte leventje hier!

• 22 Februari 2013 - 09:58

Christien Pries:

Saar!
    Je bent gespot in Sydney door een oud-teamgenootje van mij! En je zit in het hostel bij haar zus, die ook in Sydney zit, super toevallig haha!
    Nou, heel veel plezier daar iig!!
    xx

• 22 Februari 2013 - 12:05

Paul Huurdeman:

Hallo Sara,

Goed te hoeren dat de reis goed verlopen is en zo lijkt het dat je in Synney je draai al een beetje gevonden hebt. Leuk om te lezen. In Darling harbor hebben wij in 2007 gezeten. Er is zoveel te doen in Sydney. Wat leuk is en je eigenlijk niet mag missen is de Chinese tuin midden in de stad. Een oase van rust.

groet
    Bea en Paul

• 24 Februari 2013 - 16:03

Mam:

Lieve Saar,

eindelijk de gelegenheid om te reageren op je verslag! Wij zijn weer veilig thuis en Yora is weer gehaald. alles prima hier. Wat een leuke verrassing toen ik de computer opstartte!!! Fijn dat alles zo goed verlopen is en je rommel ruim ik wel op......

liefs Els